قبل از تبلیغات در اینستاگرام حتما این مطلب را بخوانید!
نوشته شده توسط : شکوفه

اگر مي خواهيد که در اينستاگرام تبليغ کنيد دست نگه داريد! در اين مقاله خيلي ساده براي شما اين موضوع را روشن مي کنيم که چرا تبليغات پرهزينه اينستاگرام در مقايسه با تبليغات در وب سايت ها بازده کمي دارد.

Internet-Ads1

1- تفاوت تعداد افرادي که تبليغ شما را مي بينند

فرض کنيد که قرار هست کالا يا محصول خود را در يک پيج اينستاگرام تبليغ کنيد. قيمتي که از شما براي قرار دادن يک تبليغ در پيج اينستاگرام درخواست مي کنند، حدودا برابر با قيمتي است که يک وب سايت براي يک ماه تبليغ به شما پيشنهاد مي کند (با کمي تغيير).

حال به اين نکته توجه کنيد: پيجي که تبليغ خود را در آن قرار مي دهيد، توسط اعضاي پيج  ديده مي شود (توسط تعدادي از آنها، نه همه). اما به اين نکته دقت کنيد که اعضاي اين کانال ها يا پيج ها ثابت است. مثلا اگر يک پيج اينستاگرام 200 هزار عضو دارد (که در خوش بينانه ترين حالت 40 هزارتاي اعضاي آن فعال است)، شما محصول خود را به 200 هزار نفر نشان مي دهيد و احتمالا يک يا دو روز هم محصول شما بيشتر نشان داده نمي شود.

اما وقتي تبليغ خود را در يک وب سايت اينترنتي که داراي بازديد اتفاقي زيادي هست براي مدت يک ماه قرار مي دهيد، در روز اول به تعداد بازديد کننده وب سايت (مثلا يک وب سايت معمولي با 50 هزار نفر بازديد روزانه) تبليغ شما را مي بينند. در روز دوم، 50 هزار نفر ديگر که با 50 هزار نفر روز اول به احتمال زياد تفاوت دارند و روز سوم و … . يعني در يک ماه حدود 1 ميليون و پانصد هزار نفر تبليغ شما را مي بينند!

2- تفاوت قيمت تبليغات

3- نوع و جنس مخاطبان

توضيحات بيشتر را در لينک زير بخوانيد:

قبل از تبليغات در اينستاگرام حتما اين مطلب را بخوانيد!





:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: